Post by compderenmontplas on Feb 11, 2022 6:40:42 GMT 9
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Cooking Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Cooking Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa loputtomia helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Cooking Chef 2022 version ▞▞▞
Ajan tappaja, hyvä, koukuttava, hyvä grafiikka, 😜😜😜
paljon mainoksia, mutta hieno peli. Pidän myös siitä, kuinka he antavat sinulle vaaleanpunaisia helmiä, kun katsot mainoksen
Se on okei, mutta rakastan sitä
Ohjaimet ovat kauheita tälle pelille. Sinun ei pitäisi joutua raahaamaan kohteita, se hidastaa toimitusprosessia liian hitaasti. Poistan asennuksen tästä syystä.
Se on okei, vain käy hermoilleni hankkia jalokiviä koko ajan.
ruoan valmistusaika ei riitä asiakkaan odotusaikaan.
RIIPPULLINEN... tarvitset ilmeisesti paljon kärsivällisyyttä päästäksesi uudelle tasolle... Minusta luultavasti jään koukkuun tähän peliin koko viikon, ennen kuin vihdoin sain tarpeekseni ja lopulta poistan sen myöhemmin... mutta luultavasti joku vuosi asennat tämän pelin uudelleen... rehellinen, mutta ei muuta kuin rehellinen arvostelu :-)
Crazy Cooking Chef Παιχνίδια προσομοίωσης ghaj
Toinen ravintola on liian kallis päivittää. Pidän pelistä, mutta 2. ravintolassa päivitettäväksi tarvittavien jalokivien määrä on niin suuri, että päivittääksesi kaiken sinun täytyy ostaa jalokivet. En käytä oikean elämän rahojani peleihin, joten valitettavasti poistan asennuksen. Hauskaa oli niin kauan kuin sitä kesti.
Tässä pelissä on runsaasti mainoksia ja paljon painostusta ostaakseen jalokivet. Englanti on myös huonosti kirjoitettu.
peli kaatuu ja jumittuu aina kun päivitän pelin... en voi pelata enää sen takia, korjaa tämä
Umm, ei huono peli, mutta minulla on yksi valitus, että on vähän tym 4 palvelee asiakkaita pliz pliz pliiizzz 😭😭 anna meille lisää tym ja ei ole boostereita, mutta älä epäröi ladata
se on okei.. mutta tarvitset lisää parannuksia saadaksesi uuden mahdollisuuden saada timantti.. koska sitä.. erittäin vaikea päivittää ja asiakkaan on aina helppo suuttua
Ei paha, mutta on vaikea kerätä timanttia ostamatta
Kun joudut raahaamaan kypsennettyä ruokaa ihmisten luo, se ei aina liuku heidän luokseen ja pomppii jatkuvasti takaisin liedelle. Todella turhauttavaa.
Se on hieno peli, se on todella hullu kokki. Tykkään pelata sitä joka minuutti ilmaisen numeron takia. Lataan tämän pelin uudelleen, koska se jumittuu, se kieltää minua päivittämästä keittiövälineitäni... minulla on vain 2 peli kierrokselle... Hieno peli kaikin puolin...
Peli on hyvä, mutta se kaatuu jatkuvasti.
Tämä on hauska ja nautinnollinen peli, annan tälle 5 tähden arvosanan, koska voimme pelata tätä offline-tilassa/online-tilassa, josta on helppo saada rahaa/jalokiviä. Suosittelen, että lataat sen nyt, se voi säästää tylsyydestäsi.
Hyvä peli, mutta tasot ovat vähän pitkiä
Peli on siistiä, mutta muutama asia pitää korjata.. Aika kypsennys on liian hidasta ja tarvitsee klikkaa älä vedä kiitos.. Korjaa ne ja annan sinulle 5 tähteä
sen jäätyminen ja asiakkaiden palvelemisaika on liian lyhyt, voisi olla parempi
Tässä pelissä sinun täytyy ajatella, arvata mitä asiakkaat haluavat ennen kuin he tulevat tai muuten menetät kuinka monta kertaa olen hävinnyt tasolla 35 (hampurilaisen puolella) noin 100 kertaa (puhekuvaa minulla ei ole aavistustakaan mitä se on on ), mutta koska en koskaan luovuta, sain ostaa tuon jäätelökaupan, se on hieman hämmentävää, mutta huonosti saa sen valmiiksi, en tiedä kuinka monta kertaa olen epäonnistunut haha!
hyvä peli nauti siitä paljon tarvitse saada lisää helmiä ilmaiseksi kuitenkin
Paras aivan mahtava paras
aika ei riitä.
Hienoa .Mutta jos pelaat jo pitkään .Se voi olla tylsää .
Miksi moniin mainoksiin. Kuinka poistaa se? Napsautan x-painiketta, mutta mainokset jatkuvat edelleen. Auttakaa minua!
Tap Titans 2: Clicker RPG Game Rollimängud ipi
Pidän pelistä niin paljon, mutta nopeuta kypsennysaikaa
Paras
Liian paljon mainoksia...se sotkee pelin....todella tyytymätön...
todella huono peli.. älä asenna n hukkaa aikaasi.. siinä on niin paljon lisäyksiä, että et halua pelata yhden ajan kuluttua!
erittäin mielenkiintoinen peli. rakastan sitä, tiedän kuinka hallita helmiäsi tulevaa peliä varten.
peli oli erittäin hyvä lapsille, mutta 4 tykkää bcz, että jotkut vilskenevät ja tasoittivat m bhoht aika lagta h
Aloitan juuri pelaamisen, mutta rakastan sitä jo. Grafiikka on loistava!! Rakastan sitä pientä tarinaa, joka liittyy siihen!!
En voi edes avata sovellusta
Hyvä peli, mutta yksi tähti on kaikki, jonka aion antaa, jos olisi mahdollista antaa nolla tähteä, niin minä antaisin koko ongelman ON KÄSIVÄLISYYS VAKAVASTI SIINÄ KÄRSSIVÄLISYYS ON KARMISTA muutamassa sekunnissa, mutta lähteä vaikka päivittäisit kärsivällisyys täysin ANNA 5 TÄHTÄ, JOS KORJAAN TÄMÄN MUUTOIN POISTAMAN SEN EIKÄ ALLE SUOSITTELEMME KELLEELLE, ole hyvä ja korjaa asiakkaan kärsivällisyys. Luulen, että voit tehdä tämän yksinkertaisen ongelman