Post by compderenmontplas on Feb 11, 2022 7:01:55 GMT 9
------------------------------------------
▶▶▶▶ Buddy Toss ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Buddy Toss IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats verhogen primogems ▞▞▞
▞▞▞ Buddy Toss 2022 version ▞▞▞
Pingu Throw
Ik kon er niet op spelen en ik vind het persoonlijk een slecht gemaakt spel Het is een spel dat ik persoonlijk niet leuk vind Persoonlijk vind ik dat ik er op moet kunnen spelen en ik haatte het
Ik vind dit spel leuk, maar de advertenties zijn zo vervelend, maar het is gratis, iets anders dat je niet kunt
Het is cool
Beste meneer van mevrouw goed spel hoor
... 2021-09-13 hourly feedmyapp.com/app/doubt-buddy/ 2021-09-13 hourly ... 2019-05-17 hourly feedmyapp.com/app/toss-a-coin-heads-or-tails/
Out of the Blue Spel kopen? Kijk snel! | bol.com
Honderden advertenties die niet kunnen worden overgeslagen, na elke poging is er een videoadvertentie van 30 seconden... Ik begrijp volledig dat ontwikkelaars wat geld moeten verdienen, maar dit is gewoon te veel.
ik druk maar er gebeurt niks
Buddy Toss Fritidsspill prs
Het is een prachtig gemaakte game met perfecte graphics en geen fouten. Ik zie niet hoe deze game beter zou kunnen worden
super leuk spel zeker doen
Te veel advertenties
het is niet zo leuk op het begin maar later wel
Hallo, ik ben de 1e aller tijden, maar het kan mijn score niet weergeven...... wat is er in godsnaam aan de hand😕
Grabby Buddy Toss: Grab the Buddy - Apps - ️ APKCombo
Slechtste game die ik ooit op mobiel heb gespeeld, er zijn zoveel advertenties dat je de game niet eens kunt spelen. Het spel is ook extreem oppervlakkig zonder een zinvol doel, dit had echter over het hoofd kunnen worden gezien als de gameplay leuk was, wat niet het geval is. Koop dit spel niet als je je tijd op prijs stelt.
Casolin Evo 45 - WillemsenMachines
Tengs mannen
Dit spel is een beetje saai
BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 Экшен irt
Ik heb 3 sterren gegeven omdat het spel me aan het lachen houdt. Ik hou van dit spel, maak alsjeblieft een ander plezierspel zoals dit spel 😻😻😗😗😙😙😙😘😘😚😚😍😍❤❤❤❤
ik heb mensen dit spel zien spelen en het ziet er leuk uit. maar het crasht elke keer als ik de app open. ik weet niet zeker of het komt omdat ik op Chromebook zit, of dat het gewoon slecht is. als je dit spel op crhomebook kunt spelen, laat het me weten. maar het spel is goed (gebaseerd op wat ik heb gezien). ontwikkelaars, repareer deze bug. bedankt!
Te veel advertenties
eers was het leuk maar na de update is het echt stom geworde🙄😑
heel moeilijk als je heel hoog bent
avondmaal leuk
Ze hebben de game vernietigd, het was een van de beste vervelingsmoordenaars, maar nu is het echt onspeelbaar
ik heb het beste spel nodig
Net begonnen en ik vind het al leuk, niet veel advertenties en ja, het gaat geweldig
heel goed
Dit is het beste spel dat ik ooit heb gespeeld. Maar op een keer ging de buddy zo hoog dat hij een paar minuten niet naar beneden kwam. Ik hoop dat ik de beste speler was die zo hoog ging.
ik ben net begonnen met het spel en het vroeg me om het te ratreren.. ik kreeg AD na elke poging en soms gewoon terwijl ik door het menu klikte.. ik deed 4 pogingen maar zag minstens 8 advertenties